Blue10

Het administratieve proces rond inkomende facturen digitaliseren en automatiseren? Blue10 is je ideale assistent. In de applicatie komen facturen, pakbonnen en bonnetjes samen in één systeem, om vervolgens naadloos te worden verwerkt in de financiële administratie. Blue10 herkent stamgegevens op je inkomende facturen en komt zelf met een boekingsvoorstel. Facturen worden vervolgens eenvoudig rondgestuurd binnen de organisatie voor de gewenste goedkeuring.

Blue10 automatiseert repeterende handelingen en bespaart daarmee veel tijd. Tegelijk heb je meer controle en inzicht. De belangrijkste functionaliteiten op een rij:

  • Gemakkelijk aanleveren van facturen of bonnetjes via mail of app.

  • Zelflerende documentherkenning.

  • Automatisch boekingsvoorstel.

  • Digitaal rondsturen en goedkeuren van facturen.

  • Makkelijk terugvinden van facturen (tot twaalf jaar terug).

  • Realtime verwerking in je boekhoudpakket.

Blue10 communiceert slim met je financiële boekhoudsysteem, zodat je in beide applicaties altijd maximaal up-to-date bent. Team Online van Visser & Visser maakt de koppeling met Twinfield of Exact Online voor je in orde, rekening houdend met de specifieke financiële processen van jouw onderneming.

Hoe kan Gerda jou helpen?

Gerda Smits
Senior applicatiespecialist
+31 623 058 308