Basecone

Met Basecone heb je nog nauwelijks werk aan je inkomende facturen. Of het nu gaat om een inkoopfactuur in je mail of een bonnetje bij het tankstation: met Basecone lever je het gemakkelijk online aan. Dankzij de scan- en herkensoftware verloopt het boeken en verwerken vervolgens bijna geheel automatisch. Basecone komt zelf met een boekingsvoorstel dat aan de juiste medewerker ter goedkeuring wordt voorgelegd.

Met Basecone heb je minder handwerk, meer controle en ben je er zeker van dat iedere factuur op tijd wordt betaald. De belangrijkste functionaliteiten op een rij:

  • Gemakkelijk aanleveren van facturen of bonnetjes via mail of app

  • Automatisch boekingsvoorstel dankzij scan- en herkensoftware

  • Digitaal rondsturen en goedkeuren van facturen

  • Makkelijk terugvinden van facturen (tot tien jaar terug)

  • Realtime verwerking in je boekhoudpakket

Is je factuur goedgekeurd in Basecone? Dan wordt deze automatisch vrijgegeven voor betaling in je boekhoudpakket. Team Online van Visser & Visser maakt de nodige koppelingen voor je in orde. Wij laten applicaties slim samenwerken, voor een complete online administratie die optimaal aansluit bij je financiƫle processen.

Hoe kan Gerda jou helpen?

Gerda Smits
Senior applicatiespecialist
+31 623 058 308