Ik wil optimale administratie voor mijn advocatenkantoor
Binnen jouw advocatenkantoor is ieder uur kostbaar. Ieder uur moet optimaal ingezet kunnen worden voor jouw cliënten. Besteed daarom zo min mogelijk tijd aan interne processen. Door de processen te versimpelen en slim in te richten bespaarje veel tijd en geld. De optimale administratie voor het advocatenkantoor helpt jouw daarbij.
Wat bieden wij jou?
Optimalisatie inrichting administratie
Samen starten we met een inventarisatie van de huidige inrichting van de administratie van jouw advocatenkantoor. We bespreken op welke punten tijdsbesparing is te halen. Vervolgens maken we een plan op welke termijn de optimalisatiepunten te realiseren zijn.
Debiteurenbeheer advocatuur
Veel tijd gaat verloren aan het nabellen of mailen van debiteuren die te laat betalen. Door gebruik van onze succesvolle oplossing voor debiteurenbeheer in de advocatuur krijg je grip op de openstaande declaraties. Het resultaat is snellere betalingen door jouw cliënten, rust in het advocatenkantoor en een hoger saldo op je bankrekening. Maak zelf gebruik van onze software voor debiteurenbeheer of ga nog een stap verder en besteed het hele proces aan ons uit.
Declaratieservice advocatuur
Gemak dient jou als advocaat! Als je geen zin of tijd hebt om declaraties op te maken en te versturen verzorgen wij het complete declaratieproces voor het advocatenkantoor. Tegen een vaste prijs per maand ben je verzekerd dat alle declaraties tijdig verstuurd worden.
Administratie advocatenkantoor
Bespaar tijd en energie door periodiek de boekhouding van jouw advocatenkantoor door onze medewerkers te laten verwerken tegen een vaste prijs. Denk aan het verwerken van verschotten, derdengelden, voorschotten en overige kosten. Maar ook het klaarzetten van betalingen in de bank en tijdig opleveren van maandrapportages. We nemen de administratie van zowel kleine als grote advocatenkantoren volledig uit handen. Met onze oplossing geven wij jou zekerheid dat de boekhouding altijd up to date is. Loop dus geen risico meer dat je financiële medewerkers ziek worden, met vakantie zijn of uit dienst treden en je op zoek moet naar nieuw personeel.
Ondersteuning boekhouding
Loopt de boekhoudkundige afdeling van jouw advocatenkantoor tegen beperkingen aan? Is een medewerker onverwachts ziek geworden? Heeft een collega ontslag genomen? Wij bieden in dit geval ook tijdelijke ondersteuning. Onze medewerkers kennen verschillende softwarepakketten waardoor de boekhouding geen achterstand oploopt.
Advies bij de administratie van je advocatenkantoor?
Hoe kunnen wij je helpen om de administratie van jouw advocatenkantoor naar een hoger niveau te tillen?