Online administratie
Nog steeds rijen met ordners in de kast? Nog steeds bakjes met papieren op je bureau? Wordt het niet eens tijd om over te stappen op online administratie en daarmee heel veel tijd te winnen?
Of je nu een tandartspraktijk, advocatenkantoor of meubelmakerij hebt; er hoort altijd een financiële administratie bij. En dat is niet het leukste deel van je werk. Maar wij maken het makkelijker voor je. Team Online van Visser & Visser helpt je met het automatiseren van je financiële administratie. We hebben de techniek en de expertise in huis om werk uit handen te nemen en jou veel tijd te besparen.
Efficiënt online boekhouden
Omdat het bijhouden van de financiële administratie niet het leukste onderdeel van het ondernemen is, is het belangrijk om ervoor te zorgen dat dit zo efficiënt mogelijk verloopt. Tegelijkertijd wil je dat alles goed op orde is en dat je alles gemakkelijk kunt vinden. Het antwoord hierop is: Online administratie. Dat klinkt misschien als een verandering die veel aanpassing vraagt, maar de opzet en implementatie van zo'n systeem kan je voor het grootste gedeelte aan Visser & Visser overlaten. Wij richten jouw administratie slim en op maat voor je in met gebruiksvriendelijke applicaties en koppelingen, die optimaal aansluiten op jouw financiële processen. Van inkoop tot verkoop, van boekhouding tot rapportage: er zijn geen handmatige handelingen meer nodig. Je voert eenmalig in en de rest gaat vanzelf. Dat gaat een boel tijd schelen.
Hoe vind jij balans tijdens groei?
Als ondernemer wil je je business laten groeien. En dat gaat gepaard met allerlei uitdagingen. Hoe houd je je medewerkers gemotiveerd? Hoe blijf je op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen? Hoe voorkom je dat je rondjes blijft draaien? Belangrijke vragen die bepalend zijn voor de toekomst van jou en jouw onderneming. Wij willen je helpen en begeleiden bij het groeiproces van jou en je bedrijf op verschillende vlakken.
Bekijk de onderliggende diensten
Advies
Waar sta je nu en waar wil je naartoe? De projectmanagers van Team Online zoeken in de adviesfase samen met jou naar het primaire doel van de transitie naar online administratie. We analyseren de huidige situatie en we identificeren kansen en knelpunten. Uiteindelijk adviseren we je over een passende oplossing en stippelen we de route daarnaartoe voor je uit.
Implementatie
In de implementatiefase zetten onze applicatiespecialisten advies om in functionaliteit. Met aandacht voor de techniek en de gebruiker verbeteren we jouw administratieve processen. We richten het gebruiksklaar in, leveren het gegarandeerd werkend op en uiteraard trainen we jou en je medewerkers in het gebruik.
Support
De overstap naar een online administratie is geen eenmalige actie. De markt en de wet- en regelgeving zullen blijven veranderen en daarmee ook jouw administratie blijven beïnvloeden. Daarom staat de supportafdeling van Team Online altijd voor je klaar om dagelijkse vragen te beantwoorden, de gebruikers van het systeem te trainen en te helpen bij het optimaal gebruik van jouw online administratiesysteem.
Financiële basis op orde
Zo’n geautomatiseerde, online administratie zorgt ervoor dat jouw financiën in de basis goed geregeld zijn. Je hebt er simpelweg veel minder omkijken naar en tegelijk heb je meer inzicht in je cijfers en je data. Op het dashboard zie je in één oogopslag hoe jouw onderneming er financieel voor staat en je komt niet meer voor verrassingen te staan. Het geautomatiseerde systeem minimaliseert het risico op menselijke fouten en zorgt ervoor dat je veel minder tijd kwijt bent aan dit minst leuke stukje van het ondernemen. Zo ga je aan het eind van de dag met een veel geruster gevoel naar huis. En wil je vanuit huis toch nog iets controleren? Je administratie is nu altijd en overal inzichtelijk.
Innovatieve en professionele boekhoudsoftware
Team Online van Visser & Visser was in Nederland één van de eerste kantoren die overging op het gebruik van Twinfield. Voor jou misschien geen bekende naam, maar in de wereld van de online administratie is dit een begrip. Visser & Visser is vanaf het begin betrokken geweest bij de ontwikkeling en groei van deze online software die innovatieve oplossingen biedt op het gebied van financiële administratie. Onze projectmanagers en applicatiespecialisten hebben een brok aan ervaring. Ze zijn nieuwsgierig, creatief, denken out of the box en bijten zich vast in een vraag tot de allerbeste oplossing er staat. Daarbij zitten we dicht bij het vuur van de softwareontwikkeling. We werken intensief samen met applicatieleveranciers, we volgen de ontwikkelingen in de markt op de voet. Die kennis en expertise delen we uiteraard weer met jou.
Hoe kunnen wij jou helpen?
Heb je een uitdaging, vraagstuk of wil je gewoon meer weten over onze dienstverlening? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij staan klaar om je vooruit te helpen bij al jouw vraagstukken.
Er is altijd een Visser & Visser vestiging in de buurt
We hebben 16 vestigingen verspreid over Nederland. Onze specialisten staat klaar om je met hun kennis en kunde vooruit te helpen.