Ik ben (digital) marketeer
Als creative marketeer wil je alle tijd aan je cliënten kunnen besteden. Door projecten slim op te pakken, bouw je op een efficiënte en slimme manier aan de toekomst van je cliënten. Daarbij is het van belang dat je gebruik maakt van de juiste tools die het werk overzichtelijk maken, maar ook inzicht geven in de energie die je in projecten steekt. Doel is om een project succesvol, maar ook financieel verantwoord af te kunnen sluiten.
Optimalisatie processen
Als marketeer ben je niet alleen benieuwd naar het succes van marketingcampagnes voor je cliënten, maar wil je als ondernemer ook graag weten of projecten succesvol zijn geweest voor je onderneming. Waar je voorafgaand aan een campagne met je cliënt spreekt over marktonderzoek en -analyse, doen wij onderzoek en analyses aan de hand van data van je interne processen. Dit geeft ons heel veel inzicht. Door samen het gesprek aan te gaan en interne processen te optimaliseren voorkom je het onnodig weglekken van uren! Om meer inzicht te krijgen kan het zinvol zijn om je uren- en facturatiesoftware anders in te richten. Graag doen wij samen een inventarisatie en adviseren wij welke stappen genomen kunnen worden om meer winst te creëren!
Low cost, high profit
Je herkent de vraag vast wel voorafgaand aan de opzet van een campagne: “Wat kost het?” waarop de steevaste wedervraag luidt: “Wat levert het op?” Precies, en dat weten wij als geen ander. Met inzet van de juiste software kan dat heel gedetailleerd, zelfs op projectniveau per medewerker. Wat levert ieder project afzonderlijk op? Wat is de toegevoegde waarde van een medewerker? Alles maken we voor je inzichtelijk. Denk daarbij aan urenrapportages, afgezet tegen een prognose of budget gevisualiseerd in moderne rapportagedashboards. Met slimme ICT-oplossingen geven we je het juiste inzicht en bouwen we samen aan een succesvol marketingbureau.
Toekomst
Zoals je aan een stabiele toekomst van je cliënten werkt, werken wij graag mee aan de toekomst van je bureau. Misschien denk je er over om je onderneming binnen afzienbare tijd te verkopen. Binnen jouw branche vinden veel overnameactiviteiten plaats. Dan is het van belang om hier tijdig op voor te sorteren en te zorgen dat je onderneming aantrekkelijk is voor geïnteresseerde partijen. Of heeft je onderneming te maken met tekort aan medewerkers? Dan kan het interessant zijn om juist met partners samen te werken of te fuseren met een ander bureau, waarmee een mooie aanvulling op je klantenportefeuille ontstaat. Dat kan nationaal, maar ook internationaal. Allemaal vraagstukken die aanleiding kunnen geven voor advies!